10/03/2015

3º aniversário Check out Fashion


   
Hoje o blog completa o seu 3º aniversário. Antes de mais quero agradecer-vos por estarem desse lado, por partilharem comigo os bons momentos e o meu trabalho! Fiz um pequeno vídeo para marcar esta data, com imagens de post's já publicados. O vosso feedback e comentários alegram o meu dia, as vossas sugestões e opiniões inspiram-me. Quais os vossos post's favoritos? Que sugestões querem deixar para novos artigos? Tenham um dia muito feliz! Obrigada!!

**

Today the blog completes its 3rd anniversary. First of all I want to thank you for being there and share with me the good times, beautiful items and fantastic locations. I made a short video to mark this date, with some pictures that I've already published on the blog. Your feedback and comments brighten my day and your suggestions and opinions inspire me. What is your favorite post so far? Feel free to leave some suggestions for new post's. Wish you a very happy day! Thank you!!

6 comentários:

  1. Muitos Parabéns pelos 3 aninhos de blog, também os comemorei há pouco tempo =) Espero que continue a correr tudo bem.
    *
    Rita

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Obrigada Rita e parabéns também pelos 3 anos! beijinhos.

      Eliminar
  2. Congrats, you have a perfect blog. I love your last post about Lisboa, I live very closer (Spain) but I have never seen it.Good luck in your way as blogger. Kisses =)

    Here my last post: http://modabellezayrelax.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Thank you Sarai. You must come and visit Lisboa, you'll love it. Kisses.

      Eliminar
  3. Your blog is amazing! I really like it! I know how much time it requires, but you did a really good job! Keep doing it!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...