28/01/2015

Places to travel in 2015


No inicio de cada ano gosto de pesquisar sobre os meus destinos favoritos de viagem e centrar-me em três que exploro com mais detalhe, na esperança de os conseguir concretizar. Fico atenta a promoções e tento aproveitar uma boa oportunidade! As minhas escolhas para 2015 são
**
At the beginning of each year I like researching about my favorite travel destinations, normally not yet know, and focus on three that I explore in more detail, in hope to do the travel. During the year I usually am attentive to promotions and try to enjoy a good opportunity! My choices for 2015 are …






Austrália, Sydney
Tenho muita curiosidade em conhecer o país com a melhor qualidade de vida, segundo dizem, pela segurança invejável, o nível educacional elevado, acesso à saúde e educação de qualidade gratuitas, bons salários e sem criminalidade. Curiosidade para conhecer a cidade que dizem ter um alto grau de felicidade entre os seus moradores.
**
Australia, Sydney
I am very curious to know the country with the best quality of life, as they say, the enviable safety, high educational level, access to health and free quality education, good wages and almost no crime. Curiosity to know the city, which has a high degree of happiness among its residents and the best city in the world to live.


Suécia, Estocolmo
A cultura, design e pontes pitorescas de Estocolmo cativam-me. Esta cidade romântica seria o destino ideal para uma escapada de 4 dias com muitos museus, lojas e passeios a pé para aproveitar.
**
Sweden, Stockholm
The culture, the beautiful design and bridges of Stockholm captivate me. This romantic city would be the ideal destination for a 4 day getaway with many museums, shops and walks to enjoy.


Açores, Portugal
Não conheço as ilhas do meu país, para alguma tristeza minha, pelo que os Açores seria um ótimo ponto de partida, para absorver as suas fantásticas paisagens, gastronomia e costumes. Pelo que já pesquisei parece mesmo ser o paraíso na terra. Gostava muito de conhecer.
Qual o vosso destino favorito para 2015?
**
Azores, Portugal
I don't know the islands of my country, by which the Azores would be a great starting point, to absorb its fantastic scenery, cuisine and customs. From what I research it's heaven on earth, so I really want to visit. 
What is your favorite destination for 2015? 


3 comentários:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...