16/09/2014

blue dress


Estamos na última semana do Verão. E se por um lado a chegada do Outono me alegra, por outro já estou com saudades das sandálias e dos vestidos leves. Talvez seja deste calor, que apesar da chuva, me leva a escolher look's mais frescos para o dia-a-dia, como este vestido azul com o detalhe de um pequeno cinto na cintura. Adoro juntá-lo com estas sandálias pretas, as minhas favoritas recentemente pelo seu conforto. Tenham uma boa semana!

**

We are in the last week of summer. And while autumn makes me happy, I already miss sandals and fresh dresses. Maybe it's because of this heat, that despite the rain in Lisbon, leads me to still choose fresh pieces for the day-to-day, like this blue dress with belt detail at the waist. I love to join it with these black sandals that has recently been my favorite for its comfort. Hope you like the look? Have a good week!









Dress and shoes Primark (SS'14)
Bag Day a Day (old)
Sunglasses Mango (old)


1 comentário:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...