12/12/2013

white and red look for Christmas season


In the holiday season I love to wear colors like white and red. I don't know if it happens with you but the Christmas spirit is contagious for me even when I select some of this month's look's. This was my choice for a comfortable and warm look earlier this month, a day when we finally finish the last details of  my new home decoration. Can't wait to share with you my choices. What do you think about the look?! 

Chegada a época natalícia, aumenta a minha vontade de vestir cores como o branco e vermelho. Não sei se acontece convosco mas o espírito natalício contagia-me até na altura de construir alguns dos look's neste mês. Esta foi a minha escolha para um look confortável e quente no início deste mês, num dia em que se ultimaram os últimos pormenores de decoração da casa nova. Mal posso esperar para partilhar convosco as minhas escolhas. Que tal acharam o look?! 









I was wearing:

Knit Zara (old), (similar here)
skirt Zara (WS'13), (similar here)
Bag Stradivarius (old) (similar here)


3 comentários:

  1. chulísimo el toque de las medias rojas.
    http://thedreamisparis.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  2. really nice girl! love the red touch on you, like your blog, may be you wanna follow each other? kisses

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...