22/07/2013

yellow with lace skirt


Yellow was never a color I use day-to-day, but when I found this lace skirt on sale I thought it was the ideal color to combine. For those who have fair skin, I consider that it is not always a color that favors, did you agree? This was the look chosen for another day of work a few weeks ago and a happy celebration at the end of the day - my 3rd wedding anniversary. Finally on vacation for a week, I'm really in need of rest, although I have several plans for this week that make me smile. You can follow my vacation adventures on instagram searching for @magda_coelho. Thank you for the birthday wishes on my last post, it was a good day. I wish you a good week!

Amarelo nunca foi uma cor que eu use muito no dia-a-dia, mas quando encontrei esta saia de renda em saldos achei que era a cor ideal para conjugar. Para quem tem a pele clara, considero que nem sempre seja uma cor que favoreça concordam? Este foi o look escolhido para mais um dia de trabalho há umas semanas atrás e para uma celebração feliz ao final do dia - o 3º aniversário de casamento. Finalmente de férias durante uma semana, estou mesmo a precisar de descanso, embora já tenha vários planos para estes dias que me fazem sorrir!! Podem ir acompanhando as minhas aventuras de férias no instagram procurando @magda_coelho. Tenham uma boa semana!







 I was wearing:
skirt H&M (sales SS'13)
shirt Modalfa (SS'13)
bracelet Parfois (sales SS'13)
necklace Zara (SS'12)
bag Primark
sunglasses and shoes (old)

Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...