26/06/2013

Dior Hydra Life Protective cream


At the beginning of June I decided to change my facial cream. Firstly because the one I was using for about a year now has not brought me great effects and secondly because I really need a cream with protection factor. How I was curious to try the brand Dior, I decided to use the Hydra Life, a moisturizer that also slows the first signs of aging. According some articles I had read, is specially designed for women between 25 and 30 who want an enhanced hydration, my case. So far I'm enjoying it, the skin looks healthier, but perhaps the factor of 15 protection is still very little ... you know, I have a very white skin!? Tell me opinions, did you know or use this cream?

No inicio do mês de Junho decidi investir num novo creme facial. Em primeiro lugar porque o que usava há cerca de um ano já não me trazia grandes efeitos e em segundo lugar, porque preciso mesmo de um creme com factor protecção. Como tinha curiosidade em experimentar a marca Dior, decidi arriscar no Hydra Life, um creme hidratante que também retarda os primeiros sinais de envelhecimento. Segundo li, é especialmente desenvolvido para mulheres entre os 25 e 30 anos que pretendem uma hidratação reforçada. Até agora estou a gostar, a pele tem um aspecto mais saudável, mas talvez o factor 15 de protecção ainda seja muito pouco... é que tenho a pele muito branca e as manchas começam a aparecer. Digam-me opiniões, conhecem ou usam este creme? 



2 comentários:

  1. Grrrrreat review! Love DIOR! <3 Btw, I just posted my pattern on pattern on pattern outfit, it's definitely a signature PROVOKER look! Tell me what you think dear provokee! :D

    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2013/06/patternity.html

    ResponderEliminar
  2. Very informative post!


    Come visit my blog!!! New post today...

    http://closetstruck.blogspot.com/

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...