25/02/2013

Details I love


#1 Um thriller e um romance. A minha curiosidade à cerca destes dois livros vai ser agora desvendada. 

# 1 A thriller and a romance. My curiosity about the these two books will now be unveiled.


#2 Porque a arte é a melhor maneira de subsistir a rotina diária. Yoko Ono t-shirts Zara.

#2 Because art is the best way to survive the routine of everyday life. Yoko Ono t-shirts from Zara.


#3 Lanche da sábado à tarde! Pasteis de nata, quem pode resistir?

#3 Snack on a Saturday afternoon! Pastel de nata, who can resist?


#4 Conjunto de 3 Anéis OMG e t-shirt Bershka.

#4 OMG rings & white t-shirt from Bershka.


#5 Gel de banho & creme Rituals e vela de baunilha IKEA

#5 Rituals bath & body cream and vanilla candle from IKEA


#6 Camisa Zara


8 comentários:

  1. Bonitos detalhes! Gostei muito da t-shirt e a camisa da Zara é linda!

    ResponderEliminar
  2. Adorei tudinho... adoro estes pequenos detalhes em fotos... e tu tens muit bom gosto!! :)

    A t-shirt da yoko ficou-me atravessada na Zara... Vale a pena? ;p

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Obrigada Alexandra. A t-shirt em saldo está apenas a 3,99 e já andava com elas debaixo de olho a algum tempo. Agora ambas ficaram bem mais baratas que uma só ;) adoro-as.

      Eliminar
  3. Também tenho curiosidade sobre esse thriller...! Depois conta ;)

    bjs

    ResponderEliminar
  4. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!


    www.OntoMyWardrobe.com

    ResponderEliminar
  5. I like that Yoko shirt! Wicked



    Emm
    SPIN DIZZY FALL
    Visit me at http://spindizzyfall.blogspot.com.au/

    ResponderEliminar
  6. I have the two t-shirts!

    Good selection! ;)

    would you like follow each other? Let me know =)

    http://addictbeiconic.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  7. You make me sooo hungry with those pastel de natas! Love them!

    It will mean a lot if you have time to check my blog and maybe follow us if you like it ?

    Hope to see you soon on it!

    X

    Emily from Pretty Tiny Things

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...