13/12/2012

space and the future



Este estampado galáctico captou a minha atenção assim que o vi. E porque o espaço, as estrelas, o céu e o universo sempre me encantaram pela sua imensidão, fazendo-me sempre pensar no Futuro, adorei conjugar este estampado com as calças sintéticas pretas num look confortável. Toques de Futurismo, pele e colar, uma mistura explosiva, forte mas atraente. Espero que gostem do look e das fotos?!
Tenham uma óptima quinta-feira.


This galactic stamp caught my attention as soon as I saw him on the store. And because the space, the stars, the sky and the universe always enchanted me by its immensity, always making me think about the future, I love using this galactic stamp with my synthetic black pants. Futurism, skin and necklaces, an explosive and attractive mixture don't you think. I hope you enjoy the look and the photos?!
Have a great Thursday.





I was wearing:

shirt & leather pants Primark (WS'12/13)
necklace Zara SS'12

Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...