26/08/2012

My week by Instagram #4


Hoje partilho algumas das fotos do meu Instagram das últimas duas semanas:

Today I share some of the photos from Instagram in the last two weeks:

Look de sexta-feira // Friday look


Praia da Rainha 


Santini


Algumas das receitas que fiz nestas últimas 2 semanas: Salada de atum com frutos secos, bacalhau, gratinado de atum com espinafres e tarte de chocolate com amêndoa.

Some of my sweet home meals i made in the past days: tuna salad with nuts, cod with potatoes, tuna gratin with spinach and almond tart with chocolate.


Detalhe dos ímans das minhas viagens no meu frigorifico, pulseiras Blanco, look de verão e detalhe dos ténis no ginásio ontem.

Detail of the magnets from my travels in my fridge, bracelets Blanco, summer look and detail of tennis in the gym yesterday.


Brunch no Restaurante "Decadente", visita ao Mude e Frappuccino chocolate e morango.

Brunch at Restaurant "Decadente", visit the museum 'Mude' in Lisbon, Frappuccino and chocolate and strawberry.



Despedida de solteira da Paty! Grandes momentos numa grande noite.

In my friend bachelorette party! Great moments in a big night.

Podem seguir as minhas aventuras no Instagram aqui ou procurando o meu nickname @magda_coelho
Bom Domingo!


 You can follow my adventures in instagram here or finding my nickname @magda_coelho
Have a great Sunday!

3 comentários:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...