10/06/2012

weekend mornings at the beach


Pull&bear shorts &  Primark Bag 

As manhãs de fim-de-semana são a melhor altura para ir até à praia!! Os calções de ganga estrelas são super práticos e foram a minha escolha. A menos de um mês de estar de férias, já me imagino a voltar a passear com eles junto ao mar, numa esplanada a ler um livro ou num passeio a sentir o sol e a maresia. 

The weekend mornings are the best time to go to the beach! This denim stars shorts have been my choice, they are super comfy. Less than a month of being on my vacation, I imagine myself walking with them along the sea, in a terrace reading a book or a walk to feel the sun and sea. 

6 comentários:

  1. Ai, mal posso esperar para estar de férias!

    ResponderEliminar
  2. esos shorts me enamoraron el otro día cuando los vi en la tienda, son geniales! me encantan las estrellitas.

    www.infinitawishlist.com

    ResponderEliminar
  3. Que bom, adoro praia! E gostei imenso do blogue. Um beijinho!

    ResponderEliminar
  4. You doing a great job on your blog! I found it very intresting and a lot of inspiration for myself!

    Would u like to follow each others blog via GFC and Bloglovin to keep in touch this way?

    Hugs,

    www.nicoleta.me

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...